Adminisztrációs ügyintéző

A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben valósítsuk meg. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Ehhez keressük új kollégánkat Adminisztrációs ügyintézői munkakörbe.

Leendő munkatársunk feladatai

  • az értékesítő kollégák személyi anyagainak karbantartása, a változások lekövetése rendszereinkben
  • szoros kapcsolattartás a társosztályokkal, regionális irodákkal és az értékesítő kollégákkal
  • személyi bankár hálózat jutalék elszámolása és az ehhez kapcsolódó reklamációk kezelése
  • panaszügyek előzményeinek vizsgálata, önálló döntéshozatal és az ügyfélpanasz megválaszolása
  • vezető által kiadott eseti vagy időszakos feladatok végrehajtása
  • önálló információkutatás és folyamatos tanulás

Ideális pályázónk

  • 1év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • csapatszellem és ugyanakkor önálló munkavégzésre való képesség
  • MS windows felhasználói szintű alkalmazása, Excel tudás
  • logikus gondolkodás, komplex látásmód
  • precíz, pontos munkavégzés
  • határozott, dinamikus személyiség
  • változatos napi munka
  • jó kommunikációs készségek, pozitív attitűd

Állás betöltése során előnyt jelent

  • gazdasági irányultság

Amit kínálunk

  • fix jövedelem és juttatások (Cafetéria)
  • fiatalos, lelkes, dinamikus csapat
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • modern, környezettudatos irodaház

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen tagja lenne egy dinamikus és fiatalos csapatnak, fontos Önnek az együttműködés, akkor várjuk fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével).

Állás adatai

Állás azonosító: 1130
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: pályakezdő
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Pozíciók száma: 1