Bejövő Call Center munkatárs
A Fundamenta Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Ügyfélállományunk magas színvonalú kiszolgálásához új kollégákat keresünk telefonos call centerünkbe
Leendő munkatársunk feladatai
- meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások - visszahívás),
- megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről,
- teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás során,
- szerződésmódosítások rögzítése, dokumentumok befogadása és továbbítása,
- termékeink ajánlása, igényfelkeltés, rendszerben való rögzítése,
- Személyi Bankár hálózatunk telefonos támogatása,
- az ügyfeleink által kért módosítások rögzítése a számlavezető rendszerben, nyomtatványokon.
Ideális pályázónk
- legalább érettségivel rendelkezik,
- ügyfeleink különbözőképpen reagálnak, így fontos, hogy új munkatársunk is megértse őket és a megoldásra törekedjen,
- örömmel tölti el, ha segíthet az ügyfeleinknek,
- munkájában lelkiismeretes, alapos,
- problémák helyett megoldásokban gondolkozik,
- nem ijed meg az önálló munkavégzéstől akkor sem, ha azt zömében az otthonában kell végeznie,
- ha nehéz kommunikációs helyzetbe kerül, előny, ha diplomatikusan tudja kezelni a helyzetet, betartva az előírásokat és mégis elégedetté téve az ügyfelet.
Amit kínálunk
- 4-6 hetes betanulás, ezt követően magas arányú home office, mely alatt természetesen továbbra is biztosítjuk a szakmai támogatást
- teljes munkaidős foglalkoztatás
- stabil szakmai és anyagi háttér
- hosszú távon számítunk egymásra, mert a biztos tudás megszerzése akár 6-8 hónapig is tarthat
- ezért folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség áll munkatársaink előtt
- intenzív termék alapképzés a belépést követően, majd rendszeres továbbképzések segítik a mindennapi munkát
- a hívásfogadást komplex mentorálási, és oktatási folyamat előzi meg
- a teljes munkavégzés során folyamatos szakmai és emberi támogatást nyújtunk munkatársainknak
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- telefonos ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
- pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga
- hitelezés területén szerzett tapasztalat
Ami a pályázathoz szükséges
- A mi szakmánkban fontos a bizalom, a pénzügyi döntéseket az emberek bizalmi alapon hozzák meg. Így nálunk mindenki számára egyértelmű, hogy maximálisan odafigyelünk minden munkafolyamatunkban, mert fontos számunkra ügyfeleink és munkatársaink bizalma. Ha szeretne egy ilyen csapat tagjává válni, csatlakozzon hozzánk még ma, és küldje el fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével!
- A kiválasztási folyamat során két körös beszélgetésre lehet számítani, amelyből az egyik online térben zajlik, a másik pedig személyes találkozó keretein belül.
Hasonló pozíciók