Call Center munkatárs

A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben valósítsuk meg. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Dinamikusan növekvő ügyfélállományunk magas színvonalú kiszolgálásához ezért új kollégákat keresünk telefonos call centerünkbe

Leendő munkatársunk feladatai

  • meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások indítása),
  • lakáselőtakarékossági szerződés értékesítése új partnereknek,
  • megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről,
  • állományápolás keretében hitelek értékesítése meglévő ügyfélkörnek, valamint hitelfolyósítással kapcsolatos ügyintézés,
  • teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás során,
  • szerződésmódosítások rögzítése, dokumentumok befogadása és továbbítása,
  • termékeink ajánlása, igényfelkeltés, rendszerben való rögzítése,
  • kimenő hívások indítása és regisztrált ügyfelek megkeresése meglévő adatbázisból,
  • Személyi Bankár hálózatunk telefonos támogatása,
  • az ügyfeleink által kért módosítások rögzítése a számlavezető rendszerben, nyomtatványokon,
  • dokumentumok, nyomtatványok kiküldése.

Ideális pályázónk

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • kiemelkedően jól kommunikálsz,
  • örömmel tölti el, ha segíthetsz az ügyfeleinknek,
  • munkádban lelkiismeretes, alapos vagy,
  • problémák helyett megoldásokban gondolkozol ,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezel.

Állás betöltése során előnyt jelent

  • értékesítés vagy hitelezés területén szerzett tapasztalat
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga

Amit kínálunk

  • stabil szakmai és anyagi háttér
  • alapfizetés + teljesítményarányos jövedelem rendszer
  • cafeteria
  • hosszú távú, biztos együttműködés lehetősége
  • folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • komplex, felelősségteljes munka
  • intenzív termék alapképzés, rendszeres továbbképzések

Ami a pályázathoz szükséges

  • Amennyiben szeretnél folyamatosan fejlődni egy piacvezető pénzintézetnél, és egy professzionális csapat tagjává válni, csatlakozz hozzánk még ma és küldd el fényképes önéletrajzodat bérigény megjelölésével!

Állás adatai

Állás azonosító: 1088
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: pályakezdő
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Bármilyen megoldás érdekel