Call Center munkatárs

Tudtad, hogy minden 3. percben úgy dönt valaki, hogy minket választ partneréül? Dinamikusan növekvő ügyfélállományunk magas színvonalú kiszolgálásához ezért új kollégákat keresünk telefonos call centerünkbe. Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, szívesen segítesz nekik telefonon, akkor Téged keresünk! Amennyiben szeretnél piacvezető lakás-takarékpénztárunknál karriert építeni, jelentkezz hozzánk!

Leendő munkatársunk feladatai

  • meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások indítása),
  • lakáselőtakarékossági szerződés értékesítése új partnereknek,
  • megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről,
  • állományápolás keretében hitelek értékesítése meglévő ügyfélkörnek, valamint hitelfolyósítással kapcsolatos ügyintézés,
  • teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás során,
  • szerződésmódosítások rögzítése, dokumentumok befogadása és továbbítása,
  • termékeink ajánlása, igényfelkeltés, rendszerben való rögzítése,
  • kimenő hívások indítása és regisztrált ügyfelek megkeresése meglévő adatbázisból,
  • Személyi Bankár hálózatunk telefonos támogatása,
  • az ügyfeleink által kért módosítások rögzítése a számlavezető rendszerben, nyomtatványokon,
  • dokumentumok, nyomtatványok kiküldése

Ideális pályázónk

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • kiemelkedően jól kommunikálsz,
  • örömmel tölti el, ha segíthetsz az ügyfeleinknek,
  • munkádban lelkiismeretes, alapos vagy,
  • problémák helyett megoldásokban gondolkozol ,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezel.

Állás betöltése során előnyt jelent

  • értékesítés vagy hitelezés területén szerzett tapasztalat,
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga

Amit kínálunk

  • stabil szakmai és anyagi háttér
  • alapfizetés + teljesítményarányos jövedelem rendszer
  • cafeteria
  • hosszú távú, biztos együttműködés lehetősége
  • folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • komplex, felelősségteljes munka
  • intenzív termék alapképzés, rendszeres továbbképzések

Ami a pályázathoz szükséges

  • Amennyiben szeretnél folyamatosan fejlődni egy piacvezető pénzintézetnél, és egy professzionális csapat tagjává válni, csatlakozz hozzánk még ma és küldd el fényképes önéletrajzodat bérigény megjelölésével!

Állás adatai

Állás azonosító: 1088
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: pályakezdő
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Bármilyen megoldás érdekel
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Call Center munkatárs