CRM menedzser
Mindig is érdekelte a keresztértékesítés támogatása és az ügyféltanácsadás? Szívesen részt venne egy piacmenedzsment osztály tevékenységben? Akkor jelentkezzen!
Leendő munkatársunk feladatai
- Az ideális jelölt készített már kommunikációs, illetve aktivitási tervet; képes elemezni az adott eredményeket és beavatkozik, amennyiben szükséges.
- A leendő kolléga a stratégiai tervezéshez ügyfélelemzéseket készít és piaci potenciálokat becsül, valamint meghatározza a szükséges fejlesztési irányokat, riportigényeket.
- az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatos fejlesztésében, megújításában
- ügyfélkapcsolati folyamatok fejlesztésében és a napi működés visszamérésben, szükség esetén javításában és a hatékonyság növelésében
- a CRM stratégia frissítésében, kapcsolódó projektekben, igény esetén azok koordinálásában
- a CRM adatpiac, valamint ügyfélérték és –kapcsolattörténet kialakításában, illetve automatikus és manuális ügyféladat-tisztítás folyamatának kialakításában
- ügyfélállomány folyamatos elemzésében, az elemzések eredményei alapján új irányok, fejlesztési lehetőségek meghatározásában
- az Ügyfélkapcsolati és Értékesítési frontend fejlesztésében és továbbfejlesztésében
- Értékesítési lehetőségek előrejelzése, tervezése, folyamatos felülvizsgálata; aktivitások nyomon követése
- Ügyfél-kommunikációs anyagok folyamatos felülvizsgálata
- Ügyfélszegmensek folyamatos elemzése, megújítása
- Ügyfélérték kialakítása és folyamatos karbantartása
- Termék értékesítési és ügyfél viselkedési modellek kialakítása (ügyfelek lemorzsolódásának, termékhasználatának, életpályájának, értékesítési potenciáljának stb. modellezése – NBO, NBA)
Ideális pályázónk
- Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
- Minimum 3-5 éves tapasztalat CRM és / vagy üzletfejlesztési területen területen
- CRM és kampánymenedzsment rendszerek valamelyikének ismerete (Siebel, Dynamics, update.CRM, SAS stb.)
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (főként Excel, PowerPoint)
- Innovatív, kreatív és stratégiai gondolkodás
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Analitikus látásmód, jó elemzőkészség
- Képesség csapatban való együttműködésre és önálló munkavégzésre
Állás betöltése során előnyt jelent
- ügynöki vagy MLM hálózatok működésének ismerete
- Pénzügyi szektorban (bank, biztosító, lakás-takarékpénztár) szerzett tapasztalat
- Siebel felhasználói szintű ismerete
- SQL felhasználói szintű ismerete
- GDPR ismerete
- Angol és / vagy német nyelv középfokú ismerete
Amit kínálunk
- szakmai támogatás
- nyugodt, kellemes munkakörnyezet
- nagyarányú home office lehetőség
- széles körű juttatások, kedvezmények
- barátságos légkör
Ami a pályázathoz szükséges
- Ha szívesen dolgozna egy pénzintézet CRM csapatában, akkor várjuk fényképes önéletrajzát bérigény megjelenésével!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
1260 |
Munkavégzés helye: |
Országos |
Célcsoport: |
tapasztalattal rendelkező |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Pozíciók száma: |
1 |
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: CRM menedzser