CRM menedzser

Mindig is érdekelte a keresztértékesítés támogatása és az ügyféltanácsadás? Szívesen részt venne egy piacmenedzsment osztály tevékenységben? Akkor jelentkezzen!

Leendő munkatársunk feladatai

  • Az ideális jelölt készített már kommunikációs, illetve aktivitási tervet; képes elemezni az adott eredményeket és beavatkozik, amennyiben szükséges.
  • A leendő kolléga a stratégiai tervezéshez ügyfélelemzéseket készít és piaci potenciálokat becsül, valamint meghatározza a szükséges fejlesztési irányokat, riportigényeket.
  • az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatos fejlesztésében, megújításában
  • ügyfélkapcsolati folyamatok fejlesztésében és a napi működés visszamérésben, szükség esetén javításában és a hatékonyság növelésében
  • a CRM stratégia frissítésében, kapcsolódó projektekben, igény esetén azok koordinálásában
  • a CRM adatpiac, valamint ügyfélérték és –kapcsolattörténet kialakításában, illetve automatikus és manuális ügyféladat-tisztítás folyamatának kialakításában
  • ügyfélállomány folyamatos elemzésében, az elemzések eredményei alapján új irányok, fejlesztési lehetőségek meghatározásában
  • az Ügyfélkapcsolati és Értékesítési frontend fejlesztésében és továbbfejlesztésében
  • Értékesítési lehetőségek előrejelzése, tervezése, folyamatos felülvizsgálata; aktivitások nyomon követése
  • Ügyfél-kommunikációs anyagok folyamatos felülvizsgálata
  • Ügyfélszegmensek folyamatos elemzése, megújítása
  • Ügyfélérték kialakítása és folyamatos karbantartása
  • Termék értékesítési és ügyfél viselkedési modellek kialakítása (ügyfelek lemorzsolódásának, termékhasználatának, életpályájának, értékesítési potenciáljának stb. modellezése – NBO, NBA)

Ideális pályázónk

  • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
  • Minimum 3-5 éves tapasztalat CRM és / vagy üzletfejlesztési területen területen
  • CRM és kampánymenedzsment rendszerek valamelyikének ismerete (Siebel, Dynamics, update.CRM, SAS stb.)
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (főként Excel, PowerPoint)
  • Innovatív, kreatív és stratégiai gondolkodás
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Analitikus látásmód, jó elemzőkészség
  • Képesség csapatban való együttműködésre és önálló munkavégzésre

Állás betöltése során előnyt jelent

  • ügynöki vagy MLM hálózatok működésének ismerete
  • Pénzügyi szektorban (bank, biztosító, lakás-takarékpénztár) szerzett tapasztalat
  • Siebel felhasználói szintű ismerete
  • SQL felhasználói szintű ismerete
  • GDPR ismerete
  • Angol és / vagy német nyelv középfokú ismerete

Amit kínálunk

  • szakmai támogatás
  • nyugodt, kellemes munkakörnyezet
  • nagyarányú home office lehetőség
  • széles körű juttatások, kedvezmények
  • barátságos légkör

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen dolgozna egy pénzintézet CRM csapatában, akkor várjuk fényképes önéletrajzát bérigény megjelenésével!

Állás adatai

Állás azonosító: 1260
Munkavégzés helye: Országos
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Pozíciók száma: 1
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: CRM menedzser