Demand manager

A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Ehhez keresünk Demand manager-t szervezési csapatunkba.

Leendő munkatársunk feladatai

  • A cég számlavezető rendszerére (core banking system) vonatkozó IT fejlesztési igények nyilvántartása, koordinálása és teljeskörű adminisztrációja egykapus kapcsolattartóként a Szállító és a Fundamenta között
  • A Fundamenta és Szállító közötti operatív együttműködés hatékonyságának további erősítése
  • A Fundamenta szakterületei és a szállító kapcsolattartói közötti szakmai egyeztetések támogatása
  • A fejlesztési igények release-be sorolásában való közreműködés
  • A release-ek tartalmának validálása és felügyelete
  • A release-zel kapcsolatos tesztelések egyeztetése, az eredmények számonkérése az érintett tesztkoordinátorátoroktól, projektvezetőktől vagy alkalmazásfelelősöktől
  • A release-ek minőségének biztosítása, függőségek és kockázatok nyomon követésén, kezelésén, szükség esetén eszkalációján keresztül
  • A release-ek élesítéshez kapcsolódó engedélyezési folyamat menedzselése
  • A release-ekhez kapcsolódó transzparencia biztosítása, a kapcsolódó vállalati információáramlás menedzselése, értesítések küldése

Ideális pályázónk

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezik
  • Vállalati relationship management munkakörben minimum 3-5 éves tapasztalatot szerzett
  • IT szoftver beszállító oldali delivery management terén releváns tapasztalattal rendelkezik
  • JIRA-t, Confluence-t magabiztosan használja
  • MS Excel-ben gyakorlott felhasználó
  • Kiváló kommunikációs készségű (írásban és szóban egyaránt)
  • A munkában és az élet más területein is a folyamatszemlélet jellemzi
  • Proaktív személyiség, aki komfortosan mozog egy dinamikusan változó munkakörnyezetben

Állás betöltése során előnyt jelent

  • Rendszerszervezői vagy projektvezetői tapasztalat

Amit kínálunk

  • Biztos nemzetközi tulajdonosi háttér
  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Rugalmas munkaidő
  • Nagyarányú home office
  • Támogató kollégák, jó hangulatú csapat
  • Hosszú távú együttműködés és személyes fejlődés lehetősége
  • Önálló, felelősségteljes munkakör
  • Modern munkakörnyezet
  • Széleskörű képzési lehetőségek

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen dolgozna egy piacvezető pénzintézet csapatában, várjuk fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével).
  • Az interjú beszélgetésre online, digitális úton van lehetőség (Teams)!

Állás adatai

Állás azonosító: 1245
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Demand manager