Desktop támogató (HELPDESK)

A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Ehhez keresünk Desktop támogató munkatársat az IT Infrastruktúra csapatunkba.

Leendő munkatársunk feladatai

  • IT Helpdesk-en az ügyfeleink támogatása telefonon és személyesen
  • felhasználók eszközeivel kapcsolatos támogatói feladatok ellátása
  • felhasználók adminisztrálása a központi címtárban
  • desktop számítógépek frissítése, telepítése
  • víruskereső rendszer felügyelete
  • jogosultságkezelési feladatok ellátása
  • dokumentációk készítése

Ideális pályázónk

  • Legalább 1 év tapasztalata van IT Helpdesk vagy ahhoz hasonló területen
  • Microsoft irodai szoftvereket magas szinten ismeri (MS word, excel, levelezés)
  • munkaállomások és perifériái karbantartási, telepítési ismeretekkel rendelkezik
  • Windows PC rendszergazdai tapasztalata van
  • alapszintű hálózati ismeretekkel rendelkezik
  • szakirányú, informatikai/műszaki végzettségű
  • strukturált gondolkodású
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készségű
  • határozott fellépésű
  • jó problémamegoldó képességű
  • pontos, igényes munkavégzésű
  • IT szakirodalmat rendszeresen olvas, folyamatos a fejlődési igény jellemzi, önképző

Állás betöltése során előnyt jelent

  • kommunikációképes angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • fiatalos, dinamikus csapat és munkastílus
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • biztos nemzetközi tulajdonosi háttér
  • modern munkakörnyezet
  • családbarát munkahely

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen dolgozna egy szakmailag jól felkészült csapatban, várjuk fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével).

Állás adatai

Állás azonosító: 1160
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Pozíciók száma: 1
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Desktop támogató (HELPDESK)