Értékesítés adminisztrációs ügyintéző

A Fundamenta-Lakáskassza Zrt, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára értékesítés adminisztrációs ügyintézőt keres.

Leendő munkatársunk feladatai

  • együttműködési megállapodások készítése és karbantartása
  • statisztikák készítése,
  • szoros kapcsolattartás a társosztályokkal, megbeszéléseken való részvétel és képviselet
  • üzleti levelezések lebonyolítása,
  • az értékesítő kollégák személyi anyagainak karbantartása, a változások lekövetése rendszereinkben,
  • Jutalékzárás teendők ellátása (jutaléklisták készítése; jutalékkönyvelés)
  • jutalék elszámolási feladatok (jutalék elszámolás ellenőrzése, korrekciója),
  • jutalék elszámolással kapcsolatos reklamációk kivizsgálása,
  • IT projektekben való aktív részvétel

Ideális pályázónk

  • 1-3 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • középfokú pénzügyi vagy gazdasági végzettség (felsőfokú előnyt jelent)
  • MS Windows felhasználói szintű alkalmazása, magabiztos excel használat
  • precíz, pontos munkavégzés,
  • határozott, dinamikus személyiség,
  • megfelelő tájékozódás a számok világában,
  • logikus gondolkodás, komplex látásmód, proaktivitás
  • csapatszellem és ugyanakkor önálló munkavégzésre való képesség,
  • jó kommunikációs készségek, pozitív világszemlélet.

Amit kínálunk

  • kellemes, kulturált munkahelyi légkör
  • nagyobb arányú home office lehetőség
  • dinamikus, fiatalos csapat
  • önálló és kihívást jelentő munkavégzés
  • összetett juttatási csomag
  • díjmentes parkolás lehetősége a székházban

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen tagja lenne egy dinamikus és fiatalos csapatnak, fontos Önnek az együttműködés, akkor várjuk motivációs levelét és fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével)

Állás adatai

Állás azonosító: 1281
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Pozíciók száma: 1
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Értékesítés adminisztrációs ügyintéző