Online aktivitás menedzser (sales terület)

A Fundamenta megújult stratégiájának célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Ennek támogatásához keressük új Online aktivitás menedzser kollegánkat!

Leendő munkatársunk feladatai

  • Új értékesítési és kiszolgálási digitális/online felületek kialakítása, közreműködés az online folyamatok kitalálásában és bevezetésében, a direkt digitális csatornák menedzselése
  • Értékesítési-, és lead menedzsment motor és ökoszisztéma kialakítása
  • Sales funnel menedzselése, lead menedzsment koordinálása (churn és leakage management), az eredményesség (konverzió), az időzítés és költségkeret menedzselése (CPA).
  • Csatorna szintű ügyfélviselkedés és értékesítési/kiszolgálási teljesítmény értékelése
  • Felelős a digitális értékesítési folyamatok biztonságos használatának kialakításáért
  • Részvétel az omni-channel működés kialakításában és megvalósításában, a Fundamenta termék/csatorna mátrix kialakításában, és fejlesztésében
  • Digitális ügyfélélmény, és customer journey meghatározása
  • Éves értékesítési aktivitások megszervezése, és lebonyolítása, a szükséges társterületekkel való együttműködés
  • Online folyamatok adatáramlási flow-jának meghatározása (szükséges mezők, formátumok)
  • Az online folyamatban résztvevő értékesítési csatornák támogatása (pl.: Call Center, Személyi Bankár hálózat)
  • Piaci online benchmarkok gyűjtése, termékfejlesztési inputok készítése, versenytársfigyelés
  • Meglévő értékesítési, értékesítési aktivitásmenedzsment és ügyfélkiszolgálási folyamatok automatizálása

Ideális pályázónk

  • az ideális pályázó legalább 2 éves online sales, és digitális értékesítési és folyamat-menedzselési tapasztalattal bír, preferáltan pénzintézeti szektorban és/vagy performance marketing ügynökségnél
  • értékesítési, eredményorientált üzleti szemlélet
  • mély üzleti és technikai ismeret online sales funnel menedzsment területen
  • képesség a benchmarkok gyűjtésére, szintetizálására
  • jártasság a változás menedzsmentben és projektszemléletben
  • komplex problémák és konfliktusok kezelési készsége
  • prioritások mentén történő fókuszált munkavégzés
  • proaktív, UX alapú gondolkodás
  • Felsőfokú végzettség

Állás betöltése során előnyt jelent

  • tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás
  • Pénzügyi vagy informatikai szakirányú végzettség előnyt jelent.
  • Legalább 2 éves CRM kampány menedzsment tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Biztos, szakmai és anyagi háttér
  • Nagyarányú home office lehetőség
  • Hosszú távú együttműködés lehetősége
  • Folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • Komplex, felelősségteljes munka

Ami a pályázathoz szükséges

  • Amennyiben úgy érzi szívesen támogatna egy pénzintézetet a digitális fejlődésben, figyelembe véve az ügyfeleink igényeit is töltse fel szakmai önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelölésével.

Állás adatai

Állás azonosító: 1215
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Online aktivitás menedzser (sales terület)