Panaszkezelési referens

Keressük új panaszkezelési referens munkatársunkat! Ha érdekel ez a terület vagy szívesen ajánlanád ismerősödet, várjuk jelentkezésedet!

Leendő munkatársunk feladatai

  • panaszügyek előzményeinek vizsgálata, panaszügyek önálló megválaszolása
  • szükség esetén kapcsolatfelvétel az ügyfelekkel
  • ügyfél által kifogásolt szolgáltatás végrehajtása vagy annak koordinációja
  • együttműködés a társosztályokkal panaszügyek kapcsán
  • panaszügyekkel kapcsolatos feljegyzések kezelése, nyilvántartások vezetése
  • egyedi feladatok, ügyletek elvégzése
  • nyilvántartási rendszerek használata

Ideális pályázónk

  • legalább 2 éves gyakorlatot szerzett banki területen, valamint fél éves tapasztalatot banki ügyfélszolgálati, panaszkezelési vagy bankszakmai képzési területen
  • erős számítógépes felhasználói ismeretekkel (Word, Excel) rendelkezik
  • fogyasztóvédelmi és rendszerszemlélet jellemzi
  • pontosan, nagy önállósággal és igényesen dolgozik
  • erős írásbeli és szóbeli kommunikációs készséggel rendelkezik

Állás betöltése során előnyt jelent

  • felsőfokú gazdasági végzettség
  • panaszkezelési, ügyfélszolgálati vagy ügyfélkapcsolati területen szerzett tapasztalat

Állás adatai

Állás azonosító: 1202
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Pozíciók száma: 1
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Panaszkezelési referens