Panaszkezelő

Szereti a problémamegoldást? Szívesen hoz döntéseket és azokért vállalja is a felelősséget? A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. Panaszkezelési csoportja Panaszkezelőt keres.

Leendő munkatársunk feladatai

  • kapcsolattartás a társterületekkel (visszajelzés, információcsere)
  • panaszügyek feldolgozása
  • Jira bejelentések és azok nyomon követése
  • panaszügyek megoldása
  • a csoport napi működésének támogatása
  • minőség-ellenőrzés
  • panaszok adminisztrációja

Ideális pályázónk

  • örömmel tölti el, ha segíthet panaszügyeik megoldásában ügyfeleinknek,
  • munkájában lelkiismeretes, alapos,
  • problémák helyett megoldásokban gondolkozik,
  • nem ijed meg az önálló munkavégzéstől akkor sem, ha azt zömében az otthonában kell végeznie
  • erős írásbeli kommunikációs készséggel rendelkezik - képes válaszainkat az ügyfelek számára is érthetővé tenni, mindamellett, hogy betartja a szabályok kereteit
  • jó problémamegoldó készséggel rendelkezik, szívesen nyomoz egy egy ügyben a közös j ó megoldás érdekében
  • minimum 3 éves releváns (ügyfélszolgálati, panaszkezelői) tapasztalata van

Állás betöltése során előnyt jelent

  • banki ügyfélszolgálaton / panaszekezelésen szerzett tapasztalat
  • videóbankár használatban szerezett tapasztalat

Amit kínálunk

  • évek óta meglévő kollégák mellé olyan kollégát keresünk, aki szeret beilleszkedni egy csapatba és hosszú ideig része lenni a fejlődésünknek
  • nagyarányú home office lehetőség
  • ha bent dolgozunk az irodában kiemelkedő környezetet, maximális biztonságot és ha igény van rá ingyenes parkolást is biztosítunk
  • fontos munkatársaink egészsége számunkra, így széleskörű juttatási csomagunkkal ennek megőrzésében is támogatjuk őket

Ami a pályázathoz szükséges

  • A mi szakmánkban fontos a bizalom, a pénzügyi döntéseket az emberek bizalmi alapon hozzák meg. Így nálunk mindenki számára egyértelmű, hogy maximálisan odafigyelünk minden munkafolyamatunkban, mert fontos számunkra ügyfeleink és munkatársaink bizalma. Ha szeretne egy ilyen csapat tagjává válni, csatlakozzon hozzánk még ma, és küldje el fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével!
  • A jelenlegi helyzetben telefonos interjú, illetve online interjú segítségével folyik a kiválasztás.

Állás adatai

Állás azonosító: 1272
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Pozíciók száma: 1
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Panaszkezelő