Senior desktop támogató munkatárs / Helpdesk koordinátor

Senior desktop támogató munkatársat (Helpdesk koordinátort) keresünk az IT Infrastruktúra csapatunkba!

Leendő munkatársunk feladatai

  • Felhasználók részére kiadott informatikai eszközök/alkalmazások működésének támogatása
  • Rendszerprogramok és irodai alkalmazások installációja, karbantartása
  • Felhasználó támogatás (HelpDesk) funkciók ellátása
  • Nyomtatással kapcsolatos feladatok ellátása (fájl transzfer, nyomtató állományok előállítása, nyomtatás)
  • Ticketing rendszerek kezelése, hibák bejelentése, továbbítása, telefonos bejelentések kezelése, azok rögzítése
  • Monitorozó rendszerek figyelése, jelzések alapján intézkedés (szükség esetén szakértők riasztása)
  • Mentések napi ellenőrzése
  • Felügyeli és szakmailag irányítja a HelpDesk feladatokat ellátó kollégák napi feladat végrehajtását
  • Felügyeli, elkészíti a műszakbeosztásokat
  • Az operatív munkafolyamatokat és eredményeket dokumentálja

Ideális pályázónk

  • Legalább 5 év tapasztalatot szerzett IT Helpdesk vagy ahhoz hasonló területen
  • Legalább 2 év tapasztalattal rendelkezik IT Helpdesk területen senior, vagy műszakvezetői pozícióban
  • Szakirányú, informatikai/műszaki végzettségű
  • Microsoft irodai szoftvereket magas szinten ismeri (MS word, excel, levelezés)
  • Munkaállomások és perifériái karbantartási, telepítési ismeretekkel rendelkezik
  • Windows PC rendszergazdai tapasztalata van
  • Alapszintű hálózati ismeretekkel rendelkezik
  • Strukturált gondolkodású
  • Precízen, dokumentáltan végzi munkáját
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készséggel rendelkezik, határozott fellépésű
  • Igényli a folyamatos fejlődést, szívesen képezi magát önállóan is, nyomon követi az informatikai szakirodalmat

Amit kínálunk

  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségek
  • Összetartó csapat és barátságos légkör
  • Biztos nemzetközi tulajdonosi háttér
  • Modern munkakörnyezet
  • Családbarát munkahely
  • Nagyarányú Home office lehetősége
  • Teljesítményalapú bónuszrendszer
  • Széleskörű juttatási csomag

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen dolgoznál egy piacvezető pénzintézet csapatában, várjuk fényképes önéletrajzodat (fizetési igénye megjelölésével).
  • Az interjú beszélgetésre online, digitális úton van lehetőség (Teams)!

Állás adatai

Állás azonosító: 1265
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Oszd meg vagy mentsd el a kedvenceid közé ezt az állást: Senior desktop támogató munkatárs / Helpdesk koordinátor