Telefonos követeléskezelő

A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt. Ehhez keresünk Telefonos követeléskezelőt Work-out osztályunkra.

Leendő munkatársunk feladatai

  • hátralékos számlák folyamatos kezelése telefonálás és levelezés útján
  • fizetési képesség visszaállítását segítő áthidaló megoldások kidolgozása
  • ügyfél-reklamációk kezelése
  • követeléskezeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése

Ideális pályázónk

  • hasonló területen szerzett legalább 1 éves gyakorlattal bír (call center, követeléskezelés, ügyfélszolgálat)
  • minimum középfokú rendelkezik
  • örömét leli a hátralékos ügyfeleket nehézségeinek megoldásában
  • megbízható, pontos munkavégzésű
  • asszertív kommunikációs készségű
  • empatikus, megoldás-orientált hozzáállású

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődés lehetősége egy jól felkészült, összetartó csapatban
  • biztos nemzetközi tulajdonosi háttér
  • új székház, modern munkakörnyezet
  • családbarát munkahely

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen dolgozna egy piacvezető pénzintézet csapatában, várjuk fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével).

Állás adatai

Állás azonosító: 1145
Munkavégzés helye: Budapest
Célcsoport: tapasztalattal rendelkező
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben